cropped-RigOfficelogo.png

Twój partner w biurze!

Grzegorz Szewczyk RigOffice

Chętnie pomożemy

OD PONAD 18 LAT POMAGAMY I DORADZAMY FIRMOM W DOBORZE WŁAŚCIWYCH URZĄDZEŃ ORAZ OPROGRAMOWANIA.

Tylu klientów
regularnie obsługujemy
0
Klientów obsługujemy
co najmniej 3 lata
0 %
To maksymalny czas reakcji naszego serwisu
0 h
To nasze doświadczenie
w branży biurowej
0 lat

Jesteśmy na rynku od 2004 roku. Posiadamy 13-letnie doświadczenie w branży specjalistycznych urządzeń biurowych, do których należą:

– drukarki laserowe

– kserokopiarki

– plotery

– urządzenia wielofunkcyjne (druk, skaner, ksero),

– systemy wizualne.

Jesteśmy Autoryzowanym Partnerem firm:

– Ricoh,

– Toshiba,

– Canon,

– Kyocera. 

Aktualnie obsługujemy ponad 1200 firm. Wyróżnia nas jakość obsługi serwisowej, co skutkuje tym, że  977 klientów (ponad 70%) korzysta z naszych usług już dłużej niż 3 lata. 

Świadczymy serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny. Czas reakcji serwisu wynosi do 8 godzin roboczych na terenie całej Polski.

Ważnym aspektem naszej pracy jest doradztwo.

Świadczymy usługi przedsprzedażowe. Wykonujemy audyty mające na celu doradztwo klientom w doborze właściwych urządzeń oraz oprogramowania, w celu optymalizacji kosztów eksploatacji naszych urządzeń. 

Odpowiadając na potrzeby klientów, poprawę komfortu i wydajności pracy, prowadzimy dział wdrożeń informatycznych mający na celu efektywizację:

– systemów nadzorujących obieg dokumentów,

– kontroli kosztów wydruków,

– automatycznej archiwizacji dokumentów, umożliwiającej błyskawiczne katalogowanie i wyszukiwanie.

Każdorazowo kładziemy nacisk na intuicyjną i prostą obsługę systemu oraz jego długie i bezproblemowe działanie.

Firma RIG-Office oferuje usługi, wynajem oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny rozwiązań dla biur oraz edukacji. Dostarczamy systemy druku, monitory i tablice interaktywne, rozwiązania Digital Signage, komputery, materiały eksploatacyjne, systemy audiowizualne.

Jeżeli zostaniesz naszym klientem obiecujemy że będziesz chciał z nami pozostać wiele lat a to dzięki rewelacyjnemu serwisowi który szybko i fachowo naprawi twoje urządzenie.

Czyli optymalizacja w zarządzaniu dokumentami na przykładzie wieloletniej współpracy Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu oraz firmy   RIG-Office  Grzegorz Szewczyk.

Firma  RIG-Office  z Wodzisławia Śląskiego, której właścicielem jest Pan Grzegorz Szewczyk rozpoczęła swoją działalność w 2004 roku, na początku jak większość firm skromnie, zatrudniając wraz z właścicielem 3 osoby. Jednak w stosunkowo krótkim czasie szybko pozyskała wielu klientów, którzy umożliwili jej szybki rozwój. Aktualnie ufa nam już ponad 1 200 klientów.

RIG-Office  w pierwszych latach swojej działalności zajmowała się sprzedażą oraz serwisem kserokopiarek, wtedy jeszcze głównie analogowych, cyfrowe zaczęły się pojawiać stopniowo. Jak mówi właściciel firmy, pan Grzegorz Szewczyk na owe czasy przejście z kserokopiarek analogowych na cyfrowe było przełomem. Wielu z nas tego nie wie ale dopiero „cyfryzacja kopiarek” umożliwiła funkcje drukowania i skanowania na kopiarkach. Wtedy zaczęliśmy mówić, że nie sprzedajemy już kserokopiarek ale wielofunkcyjne urządzenia drukujące. Jak dalej mówi właściciel firmy: samo rozpoczęcie działalności było dla mnie ekscytującym i ryzykownym posunięciem w tym momencie musieliśmy edukować siebie i pracowników w całkiem nowych obszarach, a mianowicie w systemy informatyczne. „Zawsze zależało mi na tym aby sprzedawać poprzez doradztwo, tak aby nie wstydzić się usług, produktów, które oferuje dlatego główny nacisk kładę na szkolenia siebie, pracowników oraz absolutną uczciwość wobec klientów” Jak widzimy na stronie internetowej www.rigoffice.pl firma szczyci się między innymi tym, że ponad 70% klientów obsługuje dłużej niż 3 lata.

W rok po założeniu firma RIG-Office podjęła współpracę oraz podpisała umowę ze Starostwem Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim. „ Bardzo zależało mi na tym kliencie” mówi właściciel firmy. Urodziłem się w Wodzisławiu tutaj się wychowałem. Nie mogłem sobie pozwolić na byle jakość. Zawsze musi być najwyższy poziom w mojej firmie a klienci zadowoleni” Jako dowód mogą posłużyć pozytywne referencje wydane przez Pana Starosty Wodzisławskiego Ireneusza Serwotki. W referencjach czytamy … Firma RIG-Office Grzegorz Szewczyk współpracuje ze Starostwem Powiatowym nieprzerwanie w okresie od 2005 roku do dnia dzisiejszego. „ Jak mów Pan Grzegorz Szewczyk tak długa współpraca pozwoliła nam bardzo dobrze poznać potrzeby klienta oraz środowisko pracy z dokumentami. Wiemy doskonale jak usprawniać pracę w zakresie obiegu dokumentów, drukowania, archiwizacji oraz kopiowania. Bardzo często słyszę od swoich klientów, że przychodzi do niego przedstawiciel firmy i mówi, żeby nagle zlikwidować kilka mniejszych urządzeń, a w to miejsce postawić jedno większe, wydajniejsze i znacznie tańsze w eksploatacji. Przedstawiciel takiej firmy jest pewny, że w ten sposób przekona potencjalnego Klienta. Jednak najczęściej spotyka się z oporem.

Patrzenie tylko pod tym kątem jest błędne. Trzeba patrzeć znacznie szerzej. Po pierwsze aspekt ludzkich przyzwyczajeń, obawa przed nowym, obawa przed tym, że zmiana zdezorganizuje pracę urzędników, konieczność szkolenia. Wdrażający nowy system pracy powinien widzieć w jakiej komórce potrzebne jest rozwiązanie – dobrać odpowiednie, a wiec optymalne. Spełniające wszystkie oczekiwania, pod względem funkcjonalności i wydajności oraz ilości przetwarzanych dokumentów. Mając tę wiedzę przedstawiliśmy sposób w jakim moja firma widzi rozwiązanie sposobu zarządzaniu drukowaniem. Władze Starostwa podjęły decyzję. Decyzję słuszną, ponieważ dzięki wprowadzonym zmianom oszczędności sięgają ponad 50% w ciągu jednego roku, a dodatkowo uzyskano zadowolenie pracowników z zastosowanych zmian, których nie da się wycenić. Nie byłoby to możliwe bez zaangażowania obu stron. Spotykaliśmy się kilka razy zanim podjęliśmy decyzję w jakim kierunku należy podążać i od czego zacząć.

Jak to  osiągnęliśmy?

Zacznij od wyliczeń. 
Przede wszystkim potrzebny jest audyt polegający na zebraniu informacji na temat ilości drukowanych, kopiowanych i skanowanych dokumentów w podziale na całą organizację a następnie na poszczególne komórki. Zebranie informacji o wszystkich kosztach tj. zakup materiałów eksploatacyjnych, zakup urządzeń drukujących, skanerów serwisu. Jakie funkcje są najbardziej potrzebne? Po otrzymaniu wszelkich informacji zaczęliśmy analizę z której wynikało, że faktycznie centralizacja wydruku jest konieczna jednak można ją przeprowadzić bez rewolucji. Wytypowaliśmy kilkadziesiąt miejsc gdzie powinny być urządzenia które oferują zaawansowane funkcje skanowania, drukowania oraz kopiowania wraz z szyfrowaniem danych oraz wydrukiem poufnym. Bezpieczeństwo danych w Starostwie jest bardzo ważne dlatego urządzenia jakie zastosowaliśmy zapewniają je.

W efekcie zastosowanych zmian Starostowo znacznie zmniejszyło ilość urządzeń drukujących, o ponad 30 sztuk urządzeń, co spowodowało obniżenie rachunków za energię elektryczną. W kolejnych miesiącach Starostwo Powiatowe będzie dalej iść tą drogą i zapewne zaoszczędzi kolejne pieniądze. W dniu 4.05.2017 roku została podpisana umowa na wynajem wielofunkcyjnych cyfrowych urządzeń drukujących oraz na serwis kilkudziesięciu urządzeń będących w posiadaniu Starostwa. Sposób rozliczania oparty jest o system płatności od jednego druku (CKO, czyli Całkowity Koszt Obsługi). W ramach umowy firma RIG-Office dostarcza wszelkie materiały eksploatacyjne, tonery, części, usługi, przeglądy.

Aktualnie firma   RIG-Office  działa w obszarze rozwiązań dokumentowych, digitalizacji dokumentów papierowych, drukowania, systemów do archiwizacji. Rozwiązaniami do nadzoru i zarządzania flotą urządzeń oraz przepływem dokumentów. Ponad to od kliku lata firma rozszerzyła swoja ofertę o rozwiązania wizualne takie jak projektory, monitory interaktywne, tablice interaktywne oraz systemy do wideokonferencji. Firma współpracuje z takimi firmami jak Epson, Ricoh Polska, Toshiba Tec, Kyocera. Niedawno podpisała umowę o współpracę z Canon Polska.

STREAMLINE NX® oferuje głównie rozwiązanie jakim jest pakiet skalowalnych, zintegrowanych aplikacji przeznaczonych do kontroli i zarządzania całym środowiskiem druku w przedsiębiorstwie. To autorskie rozwiązanie RICOH dzięki modułowej budowie oraz logicznemu systemowi licencjonowania pozwala na zharmonizowanie wszelkich procesów związanych z dokumentem papierowym i cyfrowym.

Ułatwiając poprawę komfortu i wydajności pracy, prowadzimy dział wdrożeń informatycznych mający na celu aktywizację:

  • systemów nadzorujących obieg dokumentów,

  • kontroli kosztów wydruków,

  • automatycznej archiwizacji dokumentów, umożliwiającej błyskawiczne katalogowanie i wyszukiwanie

Wykonujemy audyty mające na celu doradztwo klientom w doborze właściwych urządzeń oraz oprogramowania, w celu optymalizacji kosztów eksploatacji naszych urządzeń. Każdorazowo kładziemy nacisk na intuicyjną i prostą obsługę systemu oraz jego długie i bezproblemowe działanie.

Jeżeli prowadzisz biznes, lub jesteś odpowiedzialny za zakupy skontaktuj się z nami:

RigOffice Twój Partner w Biurze
Pomagamy unowocześnić i przyspieszyć pracę swojego biura.
Przejmujemy wszystkie sprawy dotyczące sprzętu biurowego i gwarantujemy niezawodną pracę.
Dla Ciebie
Porady
Materiały Video
Nasza Firma
Polityka Prywatności
O Nas
Kontakt